Dålig update

Jag vet dålig update, men men bara mer att skriva om :)

I måndags red jag Gullan, vilket gick kalas. Vincent fick en skritt tur.

Tisdag: Bägge hästarna vilade, bara myste med dom.

Onsdag: Vincent skoddes, och dressyrträning med honom vilket gick super!

Torsdag: Vincent vilade, han fick komma in och bli ryktad. Gullan longerade jag med Chambon, hon accepterade den inte i början men sen efter att jag spände åt den två hål gick det super.

Fredag: Dressyrträning med Vincent, gick helt underbart bra :D Övade på att lägga honom djupare i formen, och även tävlingsform, tränade skänkelvikningar och framdelsvändningar.

Lördag: Bägge hästarna vilade, jag var bortrest.

Söndag: Red ett ordentligt dressyrpass med Vincent, han var spänd i början men gick bättre i slutet. Gullan ska jag åka och rida snart (jag ska rida ut med en annan ifrån stallet) rider även i dag med Chambon, så hon inte går som en "giraff" ;)





Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: Ponny Liina

Hejsan sötnos

Nu har jag startat en egen blogg som heter ponnyliina.blogg.se

kolla gärna det också och kommentera gärna

Kram Lina :D

2011-04-04 @ 16:49:49
URL: http://ponnyliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0