Hemma!

Jag kom hem ifrån skåne i lördags, men har inte hunnit blogga pga skolan. På
Skönabäck har jag tränat, jobbat, tränat och haft det jätteroligt!! På lördagen tävlade jag och Vincent en Lätt klass på Gärds  och jag är riktigt nöjd! I dressyren fick jag personbästa, Vincent var verkligen mellan hand och skänkel!



I hoppningen var han taggad till tänderna, och jag med, så där gick vi felfritt och hade den snabbaste tiden av 25 startande. (av alla som startade i den klassen)








När jag förstår att vi är felfria :D

Jag ledde i klassen innan terrängen skulle starta. I terrängen kom vi bara till tredje hindret, det var en skarp sväng och vi halkade omkull, inget allvarligt men jag blev lite chockad och mörbultad. sååå himla typiskt när jag låg så bra till... men men bara att ta nya tag.

Denna veckan ska jag ta det lite lugnare med Vincent på fredag ska jag träna dressyr för Pernilla.

Ha det bra!!//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0