Nu så!

Nu har jag tid att skriva om terrängträningen med laget. Jag och tre stycken till red i en grupp. Det var otroligt kul att träffa allihop :D . Vi red två stycken pass halv ett och sen kvart i fem. Däremellan åt vi jättegod mat och vilade i solen.

Första träningen hoppade vi fram först på lite banhoppningshinder inann vi gick ut på banan. När vi väl var ute  hoppade vi en massa olika typhinder tex vatten, gravar ,nerhopp, stenmur,lådor m.m. Sibban är jättebra och träningen toppen!

Vincent lyssnar på Sibban (och jag med :)


FULL FART!!!

Det var 20 grader den dagen så varmt var det. Den andra träningen hoppade vi en bana på 20 hinder ungefär vilket gick kalas.


En i laget. Alex :)




En av stenmurarna

Efter ett hinder.

Alex

En av lådorna.

Nu börjar ju säsongen så vi ska träffas och träna lite oftare, kondition, dressyr, terräng och hopp. Vincent och jag åker till Skåne och Skönabäckgänget <3 i helgen. Träning för Anna, arbete och årets första start i FT :) :)


Ha det bra//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0