Hej då.. Inget bra ord.

img_3944 (MMS)

Jag hatar att säga hej då......... Haha riktigt dålig på det :( Men som tur är ska jag snart tillbaka dit! Som vanligt har det varit amazing nere på skönabäck. Dessa två veckorna har varit dom bästa på hela sommaren :) Vincent har skött sig exemplariskt och väldigt bra träningar för Anna. Nu har vi precis åkt och är tillbaka till skit Bohuslän. Jag hatar Bohuslän, det finns bara ett ställe jag vill bo i Sverige, Skåne. På måndag börjar även skolan, usch. Jag hade mycket hellre stanna på Skönabäck.


Kommentarer
Postat av: Malin

SV:dom är såå fina!:)



Visst är de jobbigt att åka därifrån! Jag va helt nere i flera dagar efter & saknar stället & folket grymt mycket!!! Trivdes så sjukt bra där!:(



Ska du till breeders?:)

2011-08-21 @ 10:44:29
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0