Tränat

Nu har jag precis kommit in efter en lång dag. Men igår så kom vi fram ca 10.00, och då började jag mecka lite med Vincents mat mm. Efter det så longerade jag två hästar, Diva och Amigo, vilket gick super! Idag gick jag upp kl halv sju och åt frukost och gav sedan Vincent mat. Sedan åkte jag med Anna(Hassö) och stalltjejerna till en hopptävling. Vi hade med oss tre hästar och alla gick det bra för :D Direkt när vi kom hem så ryktade jag Vincent och sadlade. Sen hade jag en dressyrlektion för Anna i det isolerade ridhuset :) Det var min dag :)


Del av stallet

Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

"Direkt när jag kom hem". Kom hem? Än så länge bor du ju hemma hos oss ;) I Bohuslän, massa granitklippor, iskall dimma, maneter i havet, svallis och iskyla. Fast hade jag kunnat hade jag gärna kallat Skåne för hem :). Ha det superbra!

2011-02-20 @ 21:57:03
Postat av: Anonym

Låter skönt att äntligen få rida ordentligt med vincent i rid huset :) ses på måndag i skolan :D<3

2011-02-22 @ 09:37:27
URL: http://moaalskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0