Dagens ridpass 31/1

Idag red jag Vincent barbacka på gärdet. Han var väldigt pigg i början men lugnade ner sig efter en stund. Jag tränade sidvertsrörelser på volt och snett igenom, vilket han lyssnade väldigt bra på. Jag tränade även mycket på halter och övergångar. Tog det lite lugnare med Vincent idag för det var halt på gärdet på asfalten var det fint att rida så jag avslutade där med lite trav och skritt. Gullan mådde bra (hon har vintervila en vecka till ungefär, sen så är det dags att börja rida henne igen :)


(Gullan)

Ha det bra//Annika

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg blogg!



skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-26 @ 17:55:13
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0