Hemma

Nu är jag hemma igen. Hovslagaren kunde komma tidigare så han kom klockan 11. Han blev färdig ca 12 och då var ju planen att träna lite NH men pappa ringde några samtal och fixade att min kusin kunde komma med nycklarna till stallet, super snällt!

Jag red först ungefär 30 minuter i paddocken för att känna att han lyssnade på mina hjälper och vad jag ville. Efter det red jag ut i ca 30 minuter, det var strålande sol och helt underbart väder :) Han var jättefin när vi red ut, vid en lång raksträcka så räknade jag ner  från fem (som dom gör i startfållan i terrängen ) Jag sa bara fem fyra tre två ett rid, och då såg man verkligen fälttävlans ponnyn kom till liv i honom:) Han tyckte det var super kul! Han är så snabb Vincent, jag fick jätte många farttårar :) Men jag hade ändå sån kontroll på honom att jag lätt kunde minska tempot och gå ner i från full fart till skritt - på ett mjuk sätt, härligt!

And remeber folks: Goals are dreams with deadlines!



Ha det bra i värmen!// Annika

Kommentarer
Postat av: sara

sv: absolut, fälttävlans nisse på hög nivå ;)

nej jag tror inte det .. skulle gärna vilja åka dit. vore grymt coolt :) haha okej, får nog ta och införskaffa ett par då :D

2011-07-27 @ 14:19:11
URL: http://sarablomstrand.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: Haha det låter bra det!



Är det din häst på headern? :)

2011-07-27 @ 16:57:09
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström - Utlottning på bloggen!

Fin blogg! Gillar designen :) Är det din häst i headern? :)

2011-07-28 @ 16:23:37
URL: http://twolivesonepassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0