VARMT

Ne nu är det för varmt. Det har vart 29 grader dom senaste fyra dagarna, inte alls trevligt. Men jag och Vincent har kämpat på i värmen!

Igår hoppade vi lite. Vi hoppade sockerbitar som jag hade staplat två stycken så det blev ca 100-110 cm. Jag hade bara ett hinder för jag ville träna avstånd, att komma rätt på hindret. Det gick kanon bra! Vincent är en krutburk just nu :) Han tycker det är SUPERKUL!

Idag red jag ut barbacka. Det var så fruktansvärt varmt fast det var kväll. Vi tränade lite galoppintervaller vilket gick toppen :) Det var säkert 30 grader när vi red så jag vände tillbaka efter ca 30 minuter.

När jag kom tillbaka badade jag honom, han verkade tycka det var skönt. :)
Han har stått inne ifrån klockan 14 till ca klockan 19, skönt för dom att slippa vara ute bland alla äckliga insekter.



Ha det bra!//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0