The Lazy Song.     Är verkligen veckans lå...

img_3632 (MMS)

The Lazy Song.     Är verkligen veckans låt, så himla "sommrig" Den passar inte in på mitt liv, men jag verkligen älskar mitt liv just nu! Dom här nästan två veckorna på Skönabäck har varit jobbiga,långa och slitsamma men absolut helt UNDERBARA!!! Jag har fått sån fantastisk träning och råd av Anna att jag svävar nästan på små moln :) Imorgon åker jag dock hem, sorgligt men sant. Som tur är ska jag tillbaka hit :) Nu till helgen ska jag tävla fälttävlan vilket ska bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv. Tack! :)

Jo hon har en blogg: www.eliwse.blogg.se

2011-06-22 @ 21:33:55
URL: http://ishestarna.blogg.se/
Postat av: elise

sv: nämen vad kul :D Jo vi köpte henne för drygt en månad sedan! Hon har nyss fyllt 7 år. Vi har inte hunnit gjort så mycket tillsammans än, men hon är hur underbar som helst! Vi har lite tankar på att starta någon hopptävling till hösten och sedan dressyrtävling :)

2011-06-23 @ 06:02:47
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0