Trossnäs fältrittklubb

I helgen tävlade jag och Vincent i Trossnäs, P90. Jag hade en sen start i dressyren , vilket var skönt = vi behövde inte åka hemmifrån i gryningen. Dressyren gick helt ok men kunde gått bättre. Han var lite slö, och trängde i högervarvet, och jag fixde inte upp det riktigt. Straff 54.5. Efter det travade jag ner till transporten för att byta sadel och brodda, sen travade vi bort till hoppbanan. När jag hoppade fram honom förstod jag hur pigg han var. När jag kom in på banan och hoppade ville han bara öka farten hela tiden, det skulle inte förvåna mig om vi hade den snabbaste och tiden, men felfria var vi :)

Terrängen reds på lördagen, dagen efter.
Jag startade terrängen 11.05, han var verkligen taggad! När jag gick in i startfållan ville han inte stå still bara steppade :)
Han var supersnabb i terrängen men vi fick ändå tidsfel, det var 4 st kombinationer jag var tvungen att säkra upp, men alla i min klass fick tidsfel så vi var inte dom enda. Jag och Vincent låg på andra plats inför terrängen men efter terrängen när jag kollade på resultaten (när klassen var slut) såg jag att jag och Vincent vann!! Vad glad jag var att allt det hårda arbetet har lönat sig :) . STORT TACK till: Anna, Sibban Malin & Olivia.

Det blev tyvärr inga bilder ifrån dressyren.


Det är fel på blogg.se så fler bilder kommer upp imorgon.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men inget tack till din snälla syster som både fixade stallplats, sovplats och mat...

2011-07-19 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0