Ursäkta råkade skicka liiiite för tidigt :...

img_1314 (MMS)

Ursäkta råkade skicka liiiite för tidigt : P Vincent hoppade som en GUD. Han var så himla pigg, härligt! Annars så har jag det jättebra här nere i Skåne, så här har min vecka sett ut och detta är det som händer: Måndag: jag red dressyr för Anna med Vincent, han var jättefin! Longerade och red även några hästar. Tisdag: Hopptränade för Anna, det gick jättebra, glad och pigg var han :) Onsdag: Det blev en uteritt, jättehärligt. Jag red även några hästar. Torsdag: Vincent vilade, longerade och red några hästar. Fredag: Terrängträning för Anna, som gick galetbra! Lördag: är borta på hopptävling, hela dagen tror jag. Jag hade tänkt rida dressyr på Vincent, men jag får se om jag hinner det.Så fullspäckad dag!!  Söndag: Är på tävling på söndag med, det blir galopptur med Vincent om jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0