Veckan

Denna veckan har jag tränat mycket dressyr med Vincent för han har varit pigg och stark.

Måndag:
Red jag dressyr han var väldigt pigg och stark i början av ridpasset, men efter jag hade tränat på mycket framdelsvändningar var han väldigt fin! Jag tränade också på halter och skänkelvikningar.

Tisdag:
Dressyr då med, han var inte alls lika pigg eller stark. Han var otroligt fin i galoppen, mjuk och jag kunde korta honom bra samtidigt ha kvar samma form.

Onsdag:
Det blev en halvtimmas uteritt, han var fin och cool.

Torsdag(idag) : Idag blir det vila, jag ska bara åka och kolla till honom.

Fredag: Ska vi hoppa någon linje i paddocken.

Lördag:
Lugn uteritt mest skritt.

Söndag:
Då drar jag och Vincent ner till Skåne igen!!! :love:

Ha det bra!//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0