Första terräng träningen!

I söndags var som sagt min första terräng träning med Vincent för året. Jag och Anna red helt ensamma på Gärds stora terräng-bana. Gud vilken toppen träning :D Bästa någonsin!

Det hela började med att min snälla mamma och pappa kom och hämtade mig efter att ha kört flera timmar ifrån Bohuslän till Skåne :thumbup: Jag hade broddat färdigt Vincent och satt på alla skydden när dom kom. Vi åkte cirka en timma i bilen innan vi kom fram till Gärds, väntade en liten tid och så kom Anna och Malin. Anna red också en häst på banan.



Vi började med att rida fram hästarna en stund så dom var mjuka och varma, sedan hoppade vi fram på en stenmur, sedan en högre som var brevid den lilla stenmuren.






Detta är kul! ;)

Efter det hoppade vi många olika hinder tex kombinationer, vatten, spets mm.







Detta hindret stod på en kulle med en jättebacke både före och efter Anna lärde mig att jag var tvungen att ha tre gånger så mycket ben på hinder i uppförsbacke.






Tack åter igen för allt jag fått lära mig och all hjälp! Bästa gänget=Skönabäck- gänget! :)


Ha det bra!//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0