Sammanfattning

Hej allihopa! Jag har verkligen inte haft tid att blogga på hela veckan men nu så!


Vi kom till Skönabäck på söndag ca 14.00, då packade vi ut alla grejor och jag vinkade av mamma och pappa. Nästan direkt red jag ut med Vincent, så han fick sträcka på benen. Efter det longerade jag två hästar.

Måndag: Red dressyr med två hästar, och uteritt med två (?) Efter det red jag dressyr i paddocken  med Vincent- i varmtröja :D Jättevarmt.

Tisdag: Longerade tre hästar och red ut med Vincent, Vincent var lika cool och lugn som vanligt :)

Onsdag: Red på terrängbanan med 2(?) hästar. Och det var verkligen storm ute, hästarna var helt galna och pigga :) Jag red dressyr med Vincent i ridhuset, tränade på att byta  galopp, vilket gick super!

Torsdag: Red bara Vincent, men hjälpte Anna med annat. Vincent red jag dressyr med för Anna vilket gick kanon! Lite stark i galoppen men annars jättefin!

Fredag: Lugn och härlig dag idag. Red först ut med en häst, vilket gick bra. Efter det hopptränade jag med Vincent, avstånden var lite långa för Vincent så fick gasa på lite, vilket oftast är det bästa, för då kommer jag rätt på hindren. Vincent kunde inte varit finare idag, jag har världens finaste och snällaste ponny! :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men på söndag blir det terrängträning på Gärds med Vincent, perfekt inför tävlingen där :D


Fullt med Snödroppar här i skåne :D Jag hörde att det hade kommit snö hemma i bohuslän, haha.

Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: linnéa

ja, du skulle bara veta att det snöade lite i dag :( inte roligt!!!! men det gick att rida endå jag fick skritta nikita barbacka typ hella veckan vi ska sätta igång henne ;) ses på tisdag :) kram linnéa <3333

2011-03-18 @ 19:12:23
URL: http://moaalskling.blogg.se/
Postat av: Karin

Härlig bild! Så avundsjuk! Tar med kameran på söndag så det blir lite terräng foton ;)

2011-03-18 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0