This world can seem cold and grey, But you and I are here today

Nästan precis hemkomen efter en dag i skolan. Men jag får stå ut i ca ett halvår till sen drar jag ifrån detta stället! Planen är att flytta några timmar närmre skåne! :love:

Nu när jag ändå sitter med datorn framför mig så ska jag skriva lite mer om mina två veckor nere på skönabäck. (mycket lättare att skriva på datorn än på mobilen)

Jag har verkligen fått enorm inspration även denna gången. Ridet varierade hästar, allt ifrån unghästar till 2an i breeders fälttävlan i år, Grålle! Det är så otroligt roligt nere på skönabäck, jag börjar le bara jag tänker på det! Mina favorit hästar nere på skönabäck är en så länge: Grålle :love: han är verkligen helt underbar, så himla mysig! Ja tack någon kan gärna få sponsra mig ;) Jag har även fastnat för fina Lady, en väldigt cool och lätt häst att ha och göra med! Plus Annas fina tävlingshästar förstås.

Gullan har utvecklats mycket nere på Skönabäck. Varje dag så märkte jag skillnad! Hon har varit ganska cool i både terräng som hoppning. Inte tvekat eller stannat.

Igår så longerade jag henne vilket gick kanon! Där märker jag stor skillnad. Hon lyssnar bra på rösten och orkar hålla igång galoppen bättre än sist när jag hade henne innan sommarlovet.

Vincent vilade igår och ska förhoppningsvis galopperas idag. Gullan ska jag dressyra med.


Nu får jag börja med att ställa bort Gullans höpåse på kanten så hon med sin giraffhals inte äter upp det till morgonen ;)

Hörs!//Annika


Kommentarer
Postat av: malin Larsson

Skåne <3

2011-11-18 @ 11:59:29
URL: http://www.mullesdrommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0