Höpp

Idag hoppade både jag och Frida Vincent i padocken. Det gick jättebra! Vincent var jättefin när jag red honom lyssnade bra osv! Vi hoppade en kombinikation räcke till oxer och tvärtom. Det tyckte Vincent var superkul! Ni skulle sett hans öron, haha :) Direkt när han ser ett hinder suger han och spetsar öronen framåt :) Han är en målsökande robot ;)

Det gick väldigt bra när Frida red idag. Anser jag i alla fall. Hon har bara ridit honom ca 6-7 gånger och hittar knapparna mer och mer för varje dag :) Jag hoppade honom bara några språng då jag ville att Frida skulle rida mest. Jag fick Frida till att hoppa 1.15cm helt utan problem! :) Hon sa att det kändes bra så det tror jag på. Det är bara att styra honom så sköter han resten ;)

Jag har gjort en film och lagt upp den på youtube, jag får se om den kommer upp här på bloggen.


Bild ifrån idag :)

Ha det bra!//Annika


Kommentarer
Postat av: Michelle

Super mysig & fin blogg:)



Kram<3

2011-10-04 @ 22:46:36
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0