Morr

Igår skrev jag ett inlägg på kvällen via mobilen. Jag var i stallet och hade täcknig men det publicerades inte (suck) Jaja, skriver om det nu i stället.

Jag åkte till stallet ca 20.00 för att ta in hästarna, det var så himla dimigt! Jag såg knappast fem menter framför mig. Hästarna stod lääängst ner i hagen (det är en väldigt stor hage) så jag fick traska en stund. Men allting gick bra osv.
Jag gav Vincent mat pysslade om honom lite och sedan åkte hem.

Idag ska jag hoppa med Vincent! Det ska bli görkul! Jag ska hoppa titthindet, som tex en bordsduk som vattenmatta med konstigt mönster :) Idag kommer kanske även Frida! :)


Detta mönstret är det fast istället för den svarta randen så är det limegrönt :) (och nej vi har inte haft det mönstret på våra bord, haha. Köpte det för att hoppa över)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0