PIGG

Jag kan inte förstå att Vincent kan vara så himla pigg?! Haha, men det är faktiskt härligt att han tycker det är roligt att få arbeta!

Fast idag så höll jag inte riktigt planen idag. Det blev otroligt fort mörkt idag, så jag bus red lite idag :) Jag red barbacka idag i padocken och hoppade över duken som jag skrev om i ett tidigare inlägg :) Han tyckte det var riktigt roligt! Red bara i ca 30 minuter för det var så mörkt. Ann-Louise var snäll att filma, filmen kommer kanske upp i bloggen om den inte är alldeles för mörk :)

Det var mörk när vi tog in hästarna
AL: Jag går i värsta leran!!!
Jag: Jag med!!
AL: Jaha, men jag har inte gummistövlar!
Jag: HAHA! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

SV: vissa har de bra dom, haha :)

2011-10-03 @ 21:46:38
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0