Suck

Jag har försökt att skriva inlägg här på bloggen fyra gånger denna veckan men varje gång jag ska bifoga bilder så kraschar min dator. Jag ändvänder nu Internet Explorer vilket jag egentligen aldrig använder men eftersom Mozilla Firefox har bestämt sig att absolut inte fungera med blogg.se så blir Explorer istället.

Detta har vi gjort i veckan och ska:

MÅN: Jag och Frida skulle egentligen rida i paddocken, men den var upptagen hela kvällen. Istället red vi ut bägge på Vincent barbacka. Han tyckte det var superkul! Pigg till max! Vi red bort mot havet där vi lät han gå i. Han hade vatten till ca knäna. Han envisades med som vanligt att dricka ur havssaltet, haha! Rätt var det va så vände han om och travade ur vattnet. Jag och Frida var inte med på det för fem öre, Frida höll mig om midjan och då känner jag bara hur vi glider åt höger! Men vi höll hos på, tur det. Det hade inte varit så skönt att få ett dopp så här års ;)

TIS:
Red dressyr. Han var fin lite stel i högersidan men annars inget att anmärka.

ONS: Hoppning i paddocken, både jag och frida red. Tränade på att hoppa diagonalt och omhoppningssvängar vilket Vincent tyckte var VÄLDIT kul!

TORS: Red dressyr i ca 40 minuter. Han var verkligen superfin! Lite stark men annars helt underbar! Tränade på delar ur dressyrprogram.


FRE: (IDAG): Lätt skritt. Jag och Frida ska bada Vincent, Knoppa honom, fläta svans mm.

LÖR: Hopp KM. Pilot Frida.

SÖN: Dressyr KM. Pilot jag.

Bilder ifrån denna veckan:





(dåliga mobil bilder ;) )





Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: malin

Det lät inte helt fel att kunna rida till havet!!!!

2011-10-21 @ 18:46:09
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0