Vincent gör min dag

Jag vet att jag har bloggat uber dåligt men jag har haft prov o inlämmningar varje dag denna veckan, och skolan går före.

Nu när det är trista dagar i skolan är Vincent min räddare i nöden. Han är så underbar att rida, mjuk o fin. Han får mig på superbra humör, jag bara sitter o ler hela tiden när jag rider.

Denna veckan så har jag bara än så länge ridit dressyr, vilket går kannon! Frida var med mig igår o red. Det ser verkligen bra ut! Vincent är ingen ponny som man kan sitta o åka på. Man måste vara rak o göra saker rätt för att få resultat, vilket Frida verkligen lyckas med! Det går bättre för varje gång hon rider honom :D

Idag red jag ju som sagt dressyr och vilken underbar ponny jag har. Han var så lydig, riktigt fin var han idag. Han var dock lite stel i nacken i högervarv. Så jag ska massera honom tio minuter efter varje ridpass bara för att. Imorgon så ser planen ut än så länge ut: Skön uteritt med bara skritt. Hoppas vädret håller i sig!



Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag skulle nog.... köpa en häst!! Vad heter din häst?



Det är så att jag skulle vilja starta en blogg med två andra hästtjejer. Om du är intresserad så skulle det vara jätteroligt!

2011-10-12 @ 20:00:36
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0