5 ÅR

Idag har jag haft underbara Vincent i 5 ÅR. Jag kan inte förstå det, att tiden går så fort?! Jag kommer exakt ihåg när vi prov red honom när vi körde hem honom i transporten osv.

Att jag har haft Vincent så länge är en stor fördel. Jag vet exakt vad han tycker om o inte, hur jag ska rida honom osv. Vi har ett speciellt band på något sätt. I början när han kom till oss var han rädd om sitt huvud och till och med för sin egna skugga. Så under fem år så har han verkligen förändrats. Han har blivit mycket mer personligare o gosigare. Snäll har han alltid varit men nu är han lixom ah helt perfekt för mig. Många tror att han var "färdig" när vi köpte honom, men det var han inte. Han var bara inriden så han o jag har slitit för att komma dit vi är idag, vilket har lönat sig.

Dom första två åren så bara jag lärde känna honom vilket verkligen har resulterat sig bra då vi litar på varandra till 100%.

Tack mamma o pappa för ni köpte han till mig för 5 år sedan, han är perfekt min ponny! :) :love: :love:


j'taime :love:














Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Fina bilder! Ni har blivit jätteduktiga och det är så roligt att se att allt jobb du lagt ner o alla träningar gett resultat. Och det allra, allra bästa är att du aldrig skyllt tex dåliga resultat eller mindre lyckade träningar på Vincent utan alltid kunnat se din del.

2011-09-23 @ 12:05:11
Postat av: malin

ni är såååå fina!!:)

2011-09-24 @ 23:19:24
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Fraj

Vilken snygging du har!

2011-09-28 @ 14:11:54
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0