Hej igen

Hej allihopa!

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men min dator dog för några veckor sedan och har varit på lagning. Men nu är den tillbaka!

Det har inte hänt så mycket sen jag uppdaterade sist men en sak håller kanske på att hända, om det blir av får ni veta mer om det.

Vincent har skött sig exemplariskt! Han är jättefin liiiite dålig kondis men men. Snart är det höstlov för min del och veckan innan det så är det prao så vi är borta två veckor ifrån skolan (v.43 o 44) Då har jag inplanerat att åka till skåne o träna för Anna! :D :D  Och då så planerar jag att antingen ta med mig både Gullan o Vincent (om det finns stallplats för två) eller bara Gullan eller bara Vincent, vi får se!

Gullan har stått hos min syster i Värmland sen i maj ungefär, då jag ville lägga ner all min tid på Vincent. Men jag har varit o hälsat på Gullan och hon mår tipp topp! Gullan trivs jättebra i stallet (fast i och försig så trvis hon bra i vilket stall som helst bara hon får mat ;) ) Men vi planerar att ta hem Gullan snart :)

Det kommer bli jättekul när hon kommer, jag har saknat den "lilla" bebisen :)


Vincent o Gullan är väldigt lika (kanske därför jag fastnade för henne? ;) )



Ha det bra!//Annika

Kommentarer
Postat av: malin

såå fina hästar :D

2011-09-19 @ 21:42:44
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0