Numer 9 (LISTAN)

Min favorit gren:

Det är ju helt klart FÄLTTÄVLAN! I fälttävlan måste man ha en mångsidig ponny/häst om man vill ha ett bra
resultat, det tror jag är det bästa med sporten att en häst ska ha konditionen för ett dressyrpass, hoppning och
terräng. Fälttävlan är ju egentligen en ganska farlig sport, det är ju fasta hinder i trerrängen som ej går att
riva. Men det tror jag är (ialla fall för mig) tjusningen i det hela. Adranalin-kicken man får när man rider terrängen! :D





HA det bra! //Annika

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv skulle jag aldrig våga mig på att rida fälttävlan :o Är alldeles för feg x)

2011-10-01 @ 19:01:26
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0